KOTERLE BEN ALDIRMA

KOTERLE BEN ALDIRMA
İnsanlar genellikle ben aldırmanın tehlike bir durum olmasına inanmakta ve bu sebeple cerrahi bir müdahale ile ben aldırmaktan korkmaktadırlar. Koterle ben aldırma böyle düşünen hastalar için de umut ışığı olmuştur. Bu işlemde elektrik enerjisi ile belirli bir oranda ısı oluşturularak ben katmanlar halinde buharlaştırılmaktadır.
Koterle ben aldırma pek çok işleme göre daha az zahmetli bir ben aldırma yöntemidir. Bu yöntem genellikle benin durumuna bağlı olarak değişen seans süreleri ile uygulanmaktadır. Bazı durumlarda dermatologlar benden bir defada kurutulması için tek seansta beni alabilmektedirler. Fakat bu durum daha çok iz kalmasına sebep olabilir. O nedenle eğer yeterli zamanın var ise mutlaka bu durumu dermatoloğunuza hatırlatmalı, bu konuda acele etmediğinizi hekiminize hatırlatmanız gerekmektedir. Bu işlem ile ilk seanstan itibaren belirli oranda ben katmanlarının soyulduğunu görebilirsiniz. İşlem sonrasında bölgenin kızarması ve kabuk tutması sizi endişelendirmemelidir. Bu kabuk 3 ile 7 gün arasında düşmektedir. Daha sonra burada rengi çok açık pembe tonunda bir iz oluşmaktadır. Bu iz de 2 ay gibi bir süre içerinde geçerek normal cilt rengine dönmektedir.
Koterle ben aldırma elektrik enerjisi vasıtasıyla bölgede ısı oluşturarak benlerin buharlaşmasını sağladığından, ben ortadan kaldırıldıktan sonra tekrar oluşması sadece tesadüf olabilir. Bu tekniğin herhangi bir yan etkisi bulunmaması büyük avantaj sağlamaktadır.
Kadın erkek genç yaşlı her kesimden insana uygulanabilecek bu yöntem ilk seanstan itibaren belirgin şekilde olumlu sonuçlarını vermeye başlamaktadır. Siz de benlerinizin ortadan kaldırılmasını istiyorsanız vakit kaybetmeden bu alanda çalışmış hekimler ile irtibata geçmelisiniz.

Bir Cevap Yazın

