RADYO FREKANS İLE BEN ALDIRMA

RADYO FREKANS İLE BEN ALDIRMA
Benlerin iyi huylu ya da kötü huylu olduğunun tespiti ben tedavisinin önemli bir ayağını oluşturmaktadır. Bir ben eğer kaşınıyorsa, yüzeyi kabarmaya başladıysa, çevresinde girinti çıkıntılar oluştuysa, çevre hattı silikleşmeye başladıysa, büyüdüyse ya da rengi koyulaştıysa, mutlaka malign melonom tehlikesi karşı gerekli kanser taramalarının yapılması gerekmektedir. Herhangi bir tehlike yoksa ve estetik olarak kötü göründüğü gerekçesi ile hasta tarafından alınması isteniyorsa, ben cerrahi yöntemler dışında yöntemlere başvurularak alınmalıdır. Ben aldırma tedavisinde pek çok yöntem uygulanmaktadır.
Son yıllarda en çok tercih edilen ben aldırma tedavi tipleri, lazer teknolojisin kullanıldığı fraksiyon lazerle ben aldırma, koterle ben aldırma ve radyo frekans ile ben aldırma tedavileridir. Radyo frekans ile ben aldırma tedavi tipi koterle ben aldırma tedavi tipine çok benze işleyiş mekanizmasına sahiptir. Koterle ben aldırma da elektrik enerjisinden yararlanılarak ısı üretimi gerçekleştirilirken, radyo frekans ile ben aldırma işleminde radyo dalgaları ile ısı oluşturulmaktadır.
Bu yöntemde ısı oluşturulmasının sebebi benin katman katman soyularak buharlaştırılmasıdır. Bu tedavi tipinde yaklaşık 2 seans ile benler rahatlıkla alınabilmektedir. Çok derine inilmeden yapılırsa normal cilt seviyesinde, oyuntu oluşmadan ben alınabilmektedir. İşlem sonrasında iz kalıp kalmayacağı, bu işlemi yapacak olan hekimin el becerisi ve tecrübesine bağlı olarak değişmektedir. Dolaysıyla ben aldırma tedavisinden yararlanmak istiyorsanız alacağınız sonucun kalitesi açısında iyi bir uzman hekim tercih etmeniz önemlidir.

Bir Cevap Yazın

